Ursäkta, det skulle komma en kille som va döv hit

Första sommarlovdagen. Vilket kanonväder säger jag bara! Fast inte här i Sverige, möjligtvis i Thailand. Det här skitvädret totalförstörde ju våra planer inför igårkväll, men ikväll ska inget förstöras. Här ska det grillas även om det snöar ute. Jag har inte ätit grillad mat på år och dar, kan ju inte direkt sitta och grilla på balkongen så därför får man passa på att grilla när man är på Ostrongränd. Men vad är det jag skådar nu!? Är det solen som tittar fram? Det kan ju inte vara möjligt, jag ser nog i syne..

Sen har mamma tvingat mig att följa med Johanna ner till ghettocentrumet nummer 1 och köpa en klänning. Jag längtar tills hon kan räkna sina pengar själv så att man slipper följa med som en slags Erik.

Kommentarer
Postat av: Dogge Doggelitoooo

Vi har flyt, solen tittar fram just idag av alla dagar! man ska inte klaga eftersom vi bor i isbjörnslandet sverige, men visst nååågra grader till hade inte suttit helt fel liksom!

Fett kul det kommer bli ikväll :D

2009-06-11 @ 12:39:46
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0