Tidsfördriv

Hur många namn har du: 5
Antal kuddar i sängen: 5
Bästa platsen på jorden: Jakobsberg.....INTE!
Bästa surftips: ?
Drömmer om: Att tjäna äckligt mycket stålar 
Favorit-tvprogram: Filip & Fredrik-program, DH m.m
Favoritbok: Jag minns inte ens när jag läste en bok sist 
Favoritdryck: Coca Cola 
Favoritfilm: Dum&Dummare 
Favoritförfattare: Shit vilken torr fråga!
Favoritgodis: Kexchoklad 
Favoritmat: Tacos och Donken 
Favoritrestaurang: Texas Long Horn 
Favoritfärg: Svart, vit, blå
Frisyr: Asful 
Går i sömnen: Aldrig
Har på mig just nu: Svarta strumpbyxor, svart/vit-randig klänning 
Hobby: Kast is på folk 
Hårfärg: Ljusa slingor 
Intressen: Spela kula 
Kammar håret: Vad är en kam? 
Kan baka bullar: Om jag kolla rpå ett recept 
Min idol: Robert Aschberg
På söndag ska jag: Åka till Eskilstuna aka Jeskilstuna 
Senast köpta skiva: Skivor känns så tidigt 2000-tal så jag minns inte 
Senast sedda film: Vet ej 
Skonummer: 37  
Tror på evig kärlek: Kanske
Tror på spöken: Nej, eller jo förresten, ibland 
Tror på ufon: Ja självklart tror jag på såna där gröna marsianer 
Vill kunna: Köra bil 
Vill åka till: USA 
Ålder: 17 år
Åt till frukost imorse: Chips, Ahlgrens bilar, kexchoklad, jordgubbar och ett rostat bröd.
Ögonfärg: Blå
Önskar mig i present: En bil, fast då är körkort ett stort +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0