The worlds greatest

Hej fläskkoteletter! Idag var jag ju på Ingarö hela dagen och gjorde inte ett skvatt. Jag låg på en filt i gräset och tog det jävligt soft faktiskt. Johannas marsvin rymde så jag fick krypa runt i buskarna och leta efter den för hon stog och bölade och gjorde ingenting. Jag gjorde även bort mig ett x antal gånger inför grannarna men jag orkar inte bry mig, det är mamma som får skämmas för jag kommer inte hänga så mycket på Ingarö skulle jag tro.
Nu är jag iallafall hemma och kylskåpet ekar tomt som det brukar göra när jag är själv hemma så därför skulle jag gå ner till Hemköp och tjacka nåt att käka men då hade deras kylrum gått sönder så dom hade varit tvugna att ta bort alla kylvaror. Därför kom jag hem med Pringles-chips och Red Bull istället.
Ikväll ska jag bojkotta Lotta Engbergs mesiga allsångsprogram. Kan dom inte lägga ner skiten liksom? Däremot ska jag kolla på "Ett herrans liv" 21.55.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0