Tengo 17 años = Jag har 17 anus

Vad var det jag sa? Ännu en fett onödig skoldag. Men imorgon blir det sommarlov, halleluljah! Efter skolan gick jag, Pitte och Fitte till Hemköp och handlade krubb inför torsdag kväll och sen stack jag in till stan och mötte pappa och gjorde lite ärenden, sen käkade vi middag på Texas Long Horn. Nu vet jag inte vad jag ska göra fram tills 9 när DH börjar. Vilket ofantligt roligt inlägg!


Fillings samhällsuppsats. Det blir liksom roligare om man skriver ett annat namn istället för sitt eget på sitt arbete.

Kommentarer
Postat av: Kattis Ahlström mitt i duschen!

hahaha asså filles namn bojkott. De senaste tre inlämningarna och prov har hon liksom inte skrivit ett vanligt namn en enda gång haha. Antingen är de birk borkason eller så kör hon med lite intärn skämt som bruno brunbjörn! hahah hon borde fått mvg tycker man:P

2009-06-09 @ 19:49:18
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0