Ska'ru ha en present eller!?

Den här skoldagen kändes fett onödig. En lektion som varade i typ 10 minuter liksom. Jaja, efter den lektionen och en lunch på Subway så gick jag hem och direkt när jag kom hem så skulle vi åka och kolla på den där lägenheten. Den var rätt så rutten men den skulle renoveras med nya golv, nya tapeter, ny diskbänk och lite sånt så farmor och farfar bestämde sig för att ta den så den 1 juli får dom nycklarna. Ni kan ju fethajja att jag ska göra en kopia på deras nycklar och bo där under sommarsäsongen för farmor och farfar ska ha kvar sitt hus i Norrland och bo där på sommaren och bo i Sthlm under vintern. Lägenheten hade en minibalkong men det fanns en FET takterass med utsikt över heeeela stan uppe på taket så det tackar man ju inte nej till. Dessutom så fick dom ju lägenheten helt gratis och det är ju värsta kanonläget så nu blir det till att hänga med farmor och farfar.
Efter lägenhetsvisningen så gick vi till Donken i Fältöversten och köpte glass och sen tog vi bilen hem. Vid 6-tiden så gick vi och käkade middag på grekrestaurangen Elektra på andra idan järnvägen. Gott men mycket mat så jag höll på att spricka.
Nu sitter jag hemma hos mamma igen och njuter av att vi är lediga imorgon. Nu är det inte långt kvar tills sommarlovet. Mitt allra sista sommarlov....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0