Shobara!

Åkte ju som sagt ner till Viksjöskolan och kollade på deras avslutningskonsert tillsammans med Stina, Elin, Fille och Ylva. Det var väl bra men vi hade mycket bättre låtar när vi var med, fast det kanske berodde på att jag knappt kände igen någon av låtarna dom sjöng i år. Daniel Nordell var iallafall mer gay än vanligt och man hade ju hoppats på att få se Helene aka Babben men hon var inte där. Hon har nog ätit ihjäl sig.
Efter konserten så fick vi skjuts hem av Onkel Phils pappa för det ösregnade som vanligt. Jag är så satans trött på det äckliga svenska vädret nu att jag bara vill kasta en fet atombomb över hela landet. Det blir inte bättre av att jag ska jobba imorgon. USCH fy fasiksen vad trist! fast nästa lördag är jag ledig, vem har liksom lust att jobba på midsommardagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0