Nobody want to see er together so smack me on the ass

Nu är veckan här. Den veckan som man kan säga "nästa vecka får jag sommarlov". Halleluljah. Idag var iallafall skoldagen fett onödig. Först civilrätt som det bara var omprov på men eftersom att jag inte har nåt omprov så satt jag och Axels son Stina och väntade på Kapten Filling som skrev ett omprov. Sen hade vi natur och gjorde ett trist korsord som jag ändå inte kunde någonting på. Efter det var det lunch så vi knatade bort till i den stekheta värmen och slängde i oss kycklingrullar och sjöng med några slemmiga tyskar som hade börjat dagen med något starkt så dom var på kalashumör. Sen gick vi iallafall tillbaka till skolan för en FET håltimme. Men den gick rätt fort ändå, jag hann b.la gå till skolsystern och kolla upp min knöl på benet som tydligen var en talgkörtel och om den inte försvinner måste jag gå till läkaren så att dom kan skära bort den. Mysigt. Undra om man får spara den och fritera?
Aja, sista lektionen var ännu onödigare. En engelskalektion som man fick jobba med rester på men jag hade inga så det fanns inget at göra. Vi stack hem vid 3 och när jag kom hem försökte jag plugg alit epå naturen men det är ju bara så DÖDSTRÅKIGT! Det finns inget som jag hatar så mycket som att plugga! Det blir ändå alltid att man gör nåt annat som man tycker är viktigare. Som t.ex att fundera på hur många solroskärnor det egentligen får plats i en förpackning och hur lång tid det skulle ta att räkna dom.
Om en halvtimme ska jag kolla på höjdarrullen Shrek. Kvällen kan inte bli bättre. Först Shrek och sen Boston Tea Party. Det är livet när det är som bäst.

Förresten käkade vi pizza till middag. Jag ville ha en banan och curry-pizza men ollonen som jobbar på pizzerian hade tagit fel så jag fick en torr pizza med skinka och ananas på. Man har ju inte direkt orken att åka tillbaka och säga att man fick fel pizza så jag tröck i mig den ändå. Fast den var extremt äcklig, det måste ha varit minst 5 kg ost på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0