Mööööuuuuk

Idag åkte jag och Stina till stan för att sola i Humlegården samtidigt som vi käkade McDonaldsmat. Det var stekhett och mysigt där ända tills det kom 2 fula snubbar i 30-årsåldern och satte sig vid oss och snackade oavbrutet om allt möjligt. Då drog vi därifrån för vi orkade inte med dom där psykopaterna som berättade att dom hade tänkt köpa en varsin asbig kjol och gå runt med i stan, dessutom frågade dom om vi ville hänga med dom till Skeppsholmen och bada, Tack men nej tack! Vi begav oss istället bort till Gamla Stan och facinerades över hur ruttet och antikt det var där. Jag har typ aldrig tagit mig tid att gå runt i Gamla Stan så jag kände mig som en turist. Sen gick vi och stektes på Skeppsbron så att vi var tvugna att ta Djurgårdsbåten för att svalka oss. När vi kom bort till Djurgården så kändes det lockande att ta en tripp in på Grönan så vi bestämde oss för att göra det. Typ det enda sättet att svalka sig på utan att bada. Efter det spontana Grönan-besöket så tog vi snigelbussen till civilisationen och gick in på Hemköp på Åhléns för att jag skulle köpa hårfärg. Sen stack vi hem. Nu sitter jag med hårfärg i håret. Blått blir det denna gång, man vill ju göra nån slags förändrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0