Midsommardagen

Gårdagen var trevlig. Först kom Stina och Elin hem till mig och så käkade vi middag och lite sånt. Vid 10-tiden åkte jag och Elin till Hallonbergen för att gå på nån fest som inte var mycket till fest men det var trevligt ändå. Men jag kan garantera att det var världens minsta lägenhet. Lite senare gick vi ut och tänkte dansa runt midsommarstången men nån hade snott den. Vi var ju för fasen i Hallonbergen, klart att den är snodd då liksom. Aja, Elin agerade midsommarstång och vi dansade små grodorna och lyssnade på Pokémon-låten. Sen gick vi tillbaka till Olivers lägenhet och grannarna var nog inte glada över våran musik men det är ju bara midsommarafton en gång om året ;)
Vid 2-tiden bestämde vi oss för att kolla på Excorcisten (stavas det så?) men det var värsta vilda västern-filmen, astråkig alltså så jag och Elin åkte hem vid halv 3. Fast resan hem var ju inte den enklaste, fett pissigt att pendeltågen slutar gå vi fick liksom ta världshistoriens segaste buss som gick runt hela Järfälla innan vi kom till Jakobsberg station. När vi väl kom dit så vågade vi inte gå genom cracktunneln så vi tog värsta omvägen och gick över feta bron på bilvägen och förbi polishuset och hen till mig. Vi var väl hemma vid 4-tiden och när vi väl kom i säng vid halv 5 så hade solen redan gått upp så då gick det ju inte att sova. Tillslut somnade vi iallafall och vaknade till vid 8 och då tänkte Elin hem till Viksjö. När hon hade gått så la jag mig i sängen igen och somnade fram tills halv 12.
Nu ska jag gå in och ta en lång dusch och borsta tänderna. Det har jag längtat efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0