Kycklingfri kasse

Idag har jag hunnit vara nere på vårat mohammedcentrum hela 2 gånger. Först var jag nere och köpte lite inför ikväll samt ett sommarbusskort och nu har jag varit nere med Johanna och då passade jag på att köpa ännu lite grejer inför ikväll. Första gången jag var nere så köpte jag mat från Burger King, hade hoppats på att Elefant hade jobbat så att man kanske kunde fått lite rabatt men så var inte fallet. Istället stog det en arab bakom disken och jag fick såklart casha fram hela beloppet. Men mätt blev jag, fast Burger King burgare är ingen höjdare tycker jag. Fast är man hungrig så är man.

Nu ska jag börja göra mig iordning lite smått, ikväll ska i beté oss som riktiga schítar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0