Ice ice baby

Tjofaderalla! Nu har jag varit i Bromma med mamma, Andreas och Bobbo Krull. Vi skulle tjacka lite grejer till Bobby inne på djuraffären och sen skulle vi handla ett bord till mormor på Bauhaus men vi hittade inget bord så vi köpte oss en glass där istället och satt inne i trälukten medans solen sken utanför. Två stycken ouppfostade ungar satt och glodde på mig som att dom var på ett zoo så jag blev besk och klampade ut från Bauhaus. Har inte deras föräldrar lärt dom att man inte ska stirra så mycket!? Sen åkte vi hem och snart ska vi hämta Johanna och åka till Coop i Kungsängen. Jag ska köpa hårfärg tror jag. Tänkte faktiskt slå till på att färga håret grönt eller blått. Vad tycker ni? Skulle jag passa i det?

Kommentarer
Postat av: Fabio

men gud va irriterande! jag hatar när folk stirrar som att dom var på skansen eller nåt! Har dom ingen TV hemma eller kan man ju undra!

2009-06-16 @ 17:35:43
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0