Heter du Kajsa så säg

Vilket jädra skitväder asså! Jag får verkligen ryck på detta ständiga regnande. Varför ska Sverige straffas för!? Idag hängde jag med mamma och Johanna till Toys'R'us för Johanna skulle köpa en minikeyboard och när vi var där inne blev jag som 8 år och var tvungen att köpa ett minibiljardspel. Sen kom även Andreas och tyckte att vi skulle köpa ett hockeyspel så vi gjorde det också. Nu är det alltså spelhall här hemma. I köket spelas det hockey för fullt, i Johannas rum har jag suttit och försökt lära henne spela keyboard men hon är ett hopplöst fall. Inne i mitt rum kan man spela biljard om man vill, men det är ingen som vill spela det med mig så jag får göra det själv.

Jag skulle ju egentligen åkt till Elins landställe idag med Elin, Stina och Fille men det här vidriga vädret satte stopp för det, inte speciellt kul att sitta i en stuga i ösregn så vi skjuter fram det.

Kommentarer
Postat av: Stela vällingby tjejen

jag stör mig också så satans mycket på de här röviga november vädret! liksom det är JUNI när ska sverige inse de?

Tänk iställe för att sitta mögla innomhus som man endå gjort senaste 6 månaderna kunde man suttit på skeppsbron med en cafe cooler in handen!

pitt också!

2009-06-14 @ 17:50:22
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0