Filippa Söderqvist aka Birk Borkason

Hej alla blöta sillar som har varit ute idag! Själv har jag inte gått ett steg utanför dörren. Man hade velat sett utspringet för 3orna i min skola men vädret kändes inte speciellt lockande. Därför tog jag en sovmorgon och vaknade halv 12. Ovanligt när det gäller mig. Jag tycker jättesynd om alla som tar studenten idag i värsta mars-vädret. Man ber ju till Gud, och Jesus och dom vise männen och alla vad dom nu heter att vi får fint väder på våran student nästa år.
Nu funderar jag starkt på att stycka min lillasyster i 7 delar för att hon inte förstår när man säger till henne.

P.S Nu är det mindre än en månad tills jag fyller 18! Längtar jag? JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0