En gubbe med ett äggformat huvud som lutar lite bakåt

Hej gott folk! Idag skrev jag mitt sista prov i 2an. Hoppas bara att jag får g för annars blir det omprov nästa vecka och då var alltså inte det här det sista. Menmen, det gick väl helt okej men det kunde ha gått bättre om jag hade pluggat lite mer...Baaaah, jag fattar inte grejen med naturkunskap! Så sjukt tråkigt.
Efter skolan så gick jag iallafall hem till pappa, har inte varit hon honom sen i mars typ, bara träffat honom och käkat middag. Farmor och farfar var också där, värsta torra kaffeberoende bönderna. Men jag gillar dom ändå. Jag var där en liten stund tills jag insåg att jag inte skulle klara av att vara där tills imorgon. Jag har ju absolut inga grejer kvar där och internet funkade inte så jag tåg pendeln hem till mamma efter 2 timmar.

Imorgon går jag bara i skolan från 09.45-10.45 och sen ska jag åka med pappa, farmor och farfar och kolla på en lägenhet inne i stan. Farmor och farfar har äntligen bestämt sig för att flytta tillbaka till Stockholm efter typ 15 år på landsbyggden i Norrland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0