Drag me to hell!

Hej ALLA! Nu är jag hemkommen efter en lång lång dag.
Idag jobbade jag 12-16. Hur segt som helst eftersom att det knappt var några folk. När jag hade slutat så käkade jag middag på jobbet, en Big Mac plusmeny bara för att jag skulle få ett sånt där coca cola-glas, haha. När jag var klar så åkte jag och Cissi hem till henne i Tyresö för hon skulle käka och vi tänkte fördriva tiden tills klockan 19 för då skulle Melina och Melinda sluta jobbet. Vi lyckdes iallafall inte fördriva tiden så länge så vi åkte tillbaka till jobbet och satt och stirrade ut Melina och Melinda tills dom slutade. När dom hade slutat så gick vi bort till Sergel och köpte biobiljetter till "Drag me to hell" som hade premiär idag. Sen hade vi flera timmar på oss att göra nåt innan filmen började så först bestämde vi oss för att gå in på Donken vid Hötorget, men sen ångrade vi oss och gick in på Kungshallarna istället. Vi satte oss vid ett bort men då ångrade vi oss igen och gick ner till K4 för att hälsa på Anders, en kille som jobbade på vårat jobb förut men svek oss för Kungsgatan och gick och blev chef där så vi tiggde chicken wraps av honom. Tillslut hade vi fördrivit tiden så vi gick tillbaka till Sergel och kollade på filmen. Den var så jädra äcklig asså! Folk skrek som galningar och några sprang skrikandes ut ur biosalongen. Det kanske var lite överdrigt men läskig var den asså!
När jag skulle hem sen var jag hur rädd som helst och såg bara massa äckliga syner från filmen. Jag hade iallafall flyt och hann med tåget precis innan dörrarna stängdes. Hade inte direkt haft någon lust att stå i en halvtimma och vänta på nästa så rädd som jag var.

P.S Idag är det exakt 3 veckor tills jag fyller 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0