Digitalbox

Jag har fått en digitalbox till tv'n i mitt rum eftersom att kanalerna kommer försvinna f.r.o.m den 1 juli så nu behöver jag aldrig bekymra mig över att det inte finns nåt att se på tv. Igår t.ex när jag vaknade vid halv 12 så slog jag på TV400 och där var det Segemyhr-marathon så jag fastnade framför det och låg i stort sett i min säng fram tills halv 2 i natt och kollade på gamla avsnitt av Segemyhr. Eftersom att jag var grymt trött men envisades med att kolla på ett avsnitt till hela tiden så somnade jag ju aldrig fastän jag var hur trött som helst. Tillslut fick jag säga åt mig själv på skarpen och ta mitt förnuft till fånga och stänga av dumburken. Jag hade ju trots allt kollat i över 12 timmar.
Nu har jag "råkat" slå på Disney Channel och har fastnat framför Törnrosa så nu känner jag ett starkt tvång att kolla färdigt på den. Har jag tur kommer det en till barnfilm efteråt och den risken är ju rätt så stor så jag fastnar väl antagligen framför den här kanalen idag. Nej det har jag faktiskt inte tid med, jag måste ut i den friska luften, luften i mitt rum är nog inte den bästa..
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0