Bli're nåt bröllop, elleeeeeeeer?

Hej alla riskorn! Igår åkte jag till Golfängarna med Sesar, Eliott och Fido. Vi kom typ när allting höll på att stänga så det var nästan inga folk. Vi satte oss isället på en bänk vid scenen och drev med artisterna. Först kärringarna Lili och Susie som trodde att dom var 20 bast, och sen kom Maaakus Fagervall med nån slags Brolle-frisyr så att man höll på att garva ihjäl sig. Dessutom var han helt sned i kroppen. Sträck på dig människa! Sist kom Uoola Svensson med den fulaste frisyr jag skådat! Där kan man snacka om att vi höll på att garva häckana av oss. Han e så himla gay och skånsk så vi var tvugna att gå fram och ställa oss brevid scenen och överröstan honom när han sjöng Nathalie, så vi vrålade refrängen med brat-í. Vi hann även se en till kandidat i Sveriges sämsta jeansröv. Fast denna människa kan nog slå på stort och bli kandidat i världens sämsta jeansröv. Grattis!
Jaja, sen blev det kallt så jag och Strippe tog bussen tillbaka till stationen, fast vi missade tåget så vi gick till Donken och jag köpte en burgare.

Idag har jag varit på IKEA, Hemtex och Rusta. Kul va? Precis så vill man spendera dom lediga söndagarna!

Kommentarer
Postat av: niklas kjellvard

asså är ni oskulder eller? ni bara sitter tysta i klassrummet och ser ut som ett par mongon som verkligen inte kan klä er... jag menar shit köp nya kläder, vem fan har klackar och mjukisbyxor ihop?? men men krökar ni? skulle vilja veta för jag ska ha krök på skolavslutningen i crewstugan :D undrar om ni vill komma!? hör av er till mig på 0704331065 pusseew

2009-06-08 @ 00:57:34
Postat av: jessica aka bert karlsson

ja visst är vi fula? riktiga mongos om jag får säga det själv, fast det där med klackskor och mjukisbyxor ihop kan jag inte hålla med om för ingen av oss har haft det så isåfall ha du väl drömt, aja skitsamma, orka kommentera våra kläder liksom..

nepp, nu ska jag sticka till uff och införskaffa mig lite nya kläder eftersom att du ville det, hejsvejs!

2009-06-08 @ 21:04:27
URL: http://notdirekt.blogg.se/
Postat av: Sune Hjort -UFO mannen

HAHAHAHAHAH!

2009-06-08 @ 21:09:02
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0