Blååååbääääär

Idag mötte jag Steffo vid stationen och så åkte vi in till Grönan. Det var fett lite folk för att vara så fint väder, liksom inga som helst köer. Därför passade vi på att åka Tilt 2 gånger på rad, den suger i magen asså. Och Stinas bygel var typ lös så hon va skrajsen när vi satt där uppe. Men det gick bra iallafall och hon överlevde traumat. Sen skulle vi ta en tripp i Vilda Musen och den e så himla ryckig så vi knockade våra skallar i varandra så att hela min högersida på huvudet är helt öm. Pricken över i:et hade ju varit om det hade gått hål i huvudet. Det hade varit grejer det!
Efter Grönan promenerade vi bort till mitt jobb och köpte cheeseburgare och sen promenerade vi vidare till 7eleven och köpte café cooler. Utanför centralen träffade vi Ylva också, sen träffade vi Stinas syrra och sen kom Fille och Elin. Alla på samma plats liksom. Jag klev av i Sumpan och mötte pappa och så åkte vi in till Skeppsbron och gick runt och kollade lite för det är ju Volvo Ocean Race. Där var det svinhett och mycket folk. Dessutom var jag hur törstig som helst så det var ingen höjdare för min del. När vi hade gått där en stund så traskade vi bort till Mariatorget och käkade middag på en chingchong-restaurang och sen gick vi bort till Mosebacke och sen skjutsade pappa hem mig. Mina kalleanka-plattor har promenerat mycket idag så dom är rätt döda. Nu ska dom vila. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Daniel Breitholtz

stört att de va så lite folk som de va! det avr ju endå så fint väder liksom! men man ska inte klaga precis, fett skönt liksom! :)

2009-06-18 @ 12:56:41
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0