Varför säger du sådär, jag har ju inte börjat att klä ut mig än

Idag åkte jag och Snusmumriken till Stinsen. Jag tjackade ett par jeans för 99 spänn, samt ett linne. Sen fyndade vi inne på Vinn. B.la en macka med tonfiskröra på. Duvet på Hemköp för man ju betala minst 10 kr mer så det kallar man ett riktigt höjdarfynd. Det blev även en Trocadero så att man slapp bli så torr i käften. När vi skulle hem så tog vi arabbussen 567 från Sollentuna och åkte hela vägen till Jakobsberg. En dryg resa med svettiga turkar, det kan ju inte bli bättre!

Imorgon så åker jag till min farmor och farfar i Hudiksvall och kommer hem på fredag. Intresseklubben antecknar liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0