Nu ska vi inte krångla till det, nu tar vi det på kortet

Vart är sommarvädret? Det är massa äckliga gråa moln på himlen och så ska det inte vara i mitten av juli! Det ska vara stekhett och man ska ligga och steka hela dagarna, nu får man sitta inne under en stor filt med mössa och vantar och dricka té. Nästan så är det iallafall.
Idag tog jag iallafall en fet sovmorgon och sen har jag legat och kollat på en dödstrist film på TV1000. Har inget planerat idag, pappa hade tydligen fått biljetter till matchen på Råsunda ikväll så jag får se om jag går med honom.

Igår slog min syrra kvoten i pinsamhet. Hon spydde mitt i Jakobsberg centrum. Jösses, jag är glad att jag bor ensam för tillfället annars hade jag fått evakuera ur lägenheten eftersom att jag är extremt rädd för att smittas av magsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0