När allt är som bäst...toppa med O'BOY

Hej kineser! Idag åkte jag och Stina Ching Chong till Forum Nacka och där tjackade jag en klänning och strumpbyxor, samt ett halsband och ett par örhängen på rea. När vi var klara så gick vi över till McDonalds och låg och käkade cheeseburgare som åsnor. Sen tog vi bussen till Ingarö och hälsade på mamma och Andreas som sitter och ruttnar i en stuga. Vi svullade lite där och sen skjutsade mamma oss till bussen och när vi skulle hem så tog det minst 100 år att ta sig från Ingarö till Slussen. Bussn tog liksom den fetaste omvägen man kan ta. Någon som har hört talas om motorväg?
Typ 2 timmar senare var jag hemma och nu ska jag dansa vals och kolla på tv. Imorgon blir det ett ärende på stan och så fyller min mamma år. Det hade jag helt glömt, det var hon som sa det till mig idag men jag trodde inte på henne. Jösses i min lilla låda vad snabbt tiden går! Jag trodde fortfarande att det var början av juli!
Jaja, på fredag fyller Pittepitt år och då vet jag inte vad som händer. Hennes storebrorsa har fixat nåt men det blir en suprise. Kanske en tripp tur och retur till Grönland. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0