Men det är klart, när det bjuds på apelin och marmeladkulor så är det svårt att säga nej

Nu är tårtan uppäten och presenterna öppnade och jag är jätteglad. Min blogg är inte tilräckligt seriös för att lägga ut bilder på det jag fått men jag har fått lite olika grejer som t.ex locktång, pengar, nytt minneskort till mobilen, kläder, luftbazooka och så ville mamma ge mig en tatuering. Alltså att hon betalar den till mig. Min pappa har alltid sagt att jag inte får men nu är jag 18 så nu kan jag ba "go fuck yourself!" haha ;)
Ska snart åka hem till honom så ska vi käka på restaurang och fira mig.

Om planerna går igenom så styr skutan mot Eskilstuna imorgon tillsammans med Steffo, Enzo och Fido.
Steffo har gjort en jättefin film till mig på sin blogg; destomore.blogg.se det var nästan så att man blev lite rörd :')

Kommentarer
Postat av: Kurt Wallander

åh ska du få en tatuering! jag satt faktikst och tänkte på de i bilen igår om man ska skaffa en, men jag suger stenhårt på att komma på vad och vart så jag får nog hoppa de. Men gud va kul om du skaffar :D

haha ja nu kan du säga "go fuck yourself" till nästan allt å alla! :P



varsågod Jussi, varsågod! ;D

2009-07-04 @ 17:20:24
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Kurt Wallander

hallå jag kommenterade värsta bok kommentaren och så försvann den??

eller e de min dator som e cp?

baah aja ;)

2009-07-04 @ 17:36:44
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0