Ma ma ma McDonalds ma ma ma Markoolio

Hej vindruvsklasar! Imorse stressade jag till jobbet (eller om ni vill kalla det förmiddag men för mig var det morgon) fast jag fick ju skylla mig själv eftersom att jag valde att ta det sena tåget som självklart vara några minuter försenat också. Lagom till jag klev av på Stockholm central så borde jag egentligen ha varit ombytt och klar men så var ju inte fallet så jag fick springa som en duracellkanin. Jag tänkte gena genom NK men dom hade ju såklart inte öppnat eftersom att det var så ofantligt tidigt. Tillslut kom jag iallafall fram till jobbet och idag kan jag säga att det var den lugnaste dagen jag har varit med om. Om det var dött igår så var det kyrkogård idag. När det var som mest folk som satt och åt på undervåningen så var det kanske samanlagt 20 pers. Det är liksom 250 sittplatser och det brukar vara fullsatt i vanliga fall. Aja, det gjorde inte mig något för då kunde jag stå och digga till musiken och softa runt istället. Innan jag åkte hem från jobbet så käkade jag middag bestående av en ceasarsallad med grillad kycklig. Jag blev inte mätt.
Nu borde jag städa mitt rum men någonting hindrar mig. Jag tror att det kallas datorn. Jag får väl fortsätta käka mina vindruvor och sen när klockan slår 9 ska jag korka upp Pringles-röret. God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0