Jobb

Jag är äckligt förbannad för jag ska jobba idag också! Jag hade tänkt ta en rktigt fet sovmorgon och knappt kliva upp sängen idag men så visar det sig att jag ska jobba! Jag har grymt ont i mina ben från igår och nu ska jag stå som en lyktstolpe och glo idag igen! Dessutom går pendeltågen bara en gång i halvtimmen nu på sommaren och blåa linjen har dom ju stäng av vid t-centralen och Kungsan, liksom orka ta ersättningsbussar. Därför tänker jag komma försent till jobbet idag. Märker ni hur glad jag är för att jag ska jobba? Det finns ju inget bättre! ;)
Jaja, skitsamma det är bara 4 timmar (som visserligen känns som 40) så jag får väl stå ut. Hej då era anus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0