Jag har så mycket att stå i, jag ska köpa en tolva i helgen

Hej alla där ute i Albanien! Jag har inte skrivit sen i fredags, detta beroende på att jag har varit lite bizzi. I fredags åkte jag ju somsagt till Stina som fyllde 18. Då korkade vi upp skumpan och käkade tårta och sen drog vi vidare till Sthlm Live på Grönan för Stina hade fått biljetter i present av sin brorsa. Det var skitkul ;)
Igår jobbade jag 12-16 och efter jobbet sprang jag till centralen för att hinna med pendeln och åka till Sumpan för att hämta nycklarna till farmor och farfars lägenhet och sen sprang jag tillbaka till tåget för att åka hem till Jakan och duscha och käka nåt. Efter det mötte jag Stina och så åkte vi in till stan och gjorde oss iordning i farmor och farfars lägenhet. Vi hade tänkt gå till en nattklubb som hette The Bank men den hade tydligen försvunnit så vi drog till Café Opera istället. Vakten släppte in oss vip eftersom att Stina fyllde år i fredags så vi slapp betala och bartendern blandade en varsin big födelsedagsdrink till oss som var skitgod.
Sen dansade vi järnet och sen kom en stekare och drog med oss upp till hans vipbord och så beställde han in en fet skumpa så satt vi och skålade med hans polare. Efter ett tag drog han med oss ut och han ba "vi tar en taxi hem till mig" men i hans värld så var taxi ingen vanlig traditionell taxi utan det var en fet vit limosine. Vi skuttade in och så åkte vi bort till Karlaplan till hans lägenhet och drack upp hans låd-vin. Vid halv 4 så gick jag och Stina hem till våran lägenhet men vi gick inte och la oss förren vid 6-tiden och klockan 10 ringde min klocka för då skulle jag upp och jobba. Jag jobade till 4 och efter jobbet stannad ejag kvar oh käkade middag med Sandra och sen gick vi till centralen och jag åkte hem.
Nu ska jag ta ett lång och härligt bad och vila mina fötter. Dom är så gott som döda.

   

   

   

   

 

Bild 1: Innan vi gick
Bild 2: Sten och Georg
Bild 3: Förfest
Bild 4: Café Opera - på toan (ignorera mitt fula tryne)
Bild 5: På dansgolvet
Bild 6: Vid vipbordet
Bild 7: Vårat vipbord
Bild 8: Herrejävlar, checka in min förvånade min
Bild 9: Marcus och Philip
Bild 10: Marcus
Bild 11: Marcus i limmon hem till honom
Bild 12: Baren som fanns i limmon
Bild 13: Det var ju rätt sköna säten iallafall
Bild 14: Stina, Jag, Marcus
Bild 15: Stina, jag och Marcus som snackar med chauffören i bakrunden
Bild 16: Hej hopp!
Bild 17: Jag = vattenskalle
Bild 18: Stina när vi kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0