Jag fryser när jag ser dig

Idag stressade jag till jobbet igen eftersom att jag inte klarar av att sitta och uggla på jobbet en halvtimme innan jag börjar. Det var lite folk idag igen, men det är ju semestertider så det kan ju vara en orsak. Skönt är det iallafall. Jag jazzade runt lite och beskådade demonstrationståget med araber som stampade förbi utanför. Att dom alltid ska hålla på och demonstrera asså! Vad e grejen liksom?
Klockan 4 slutade jag iallafall men jag hade lovat att jag skulle stanna och vänta på Cissi som slutade 5 så jag passade på att käka middag och så försökte jag ta en liten tupplur men det gick inte. Tillsist slutade hon iallafall och då tog vi sällskap med Anna till centralen och sen åkte ja hem, men jag missade såklart tåget och självklart var jag aspissnödig också för att jag typ hade druckit 1 liter cola innan jag stack från jobbet. På tåget var det 2 niggas som satte sig framför mig och glodde på mig hela vägen. Eller inte hela vägen då eftersom att som självklart steg av i Spånga. Äckliga var dom iallafall.

Nepp, nu ska jag lägga mig och kolla på tv för imorgon ska jag jobba. AP-ANUS! Jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0