Ge mig en MONSTER!

Idag stack jag in till stan med Brüno vid halv 1-tiden och så kollade vi runt lite på rean på Ginatricot, H&M och Zara men det var inget som föll oss på läppen. Då promenerade vi till Donken på Nybrogatan istället och käkade lunch. Jag slog på stort och köpte mig en McFish idag. Den är inte värd 33 spänn men jag var sjukt sugen på det så jag var tvungen att offra mig.
Efter det tog vi pendeln till Jakan och därefter tog vi bussen bort till Barkarby för att leta efter snygga festskor inne på Outlet men vi hittade inga där. Det var så sjukt varmt och det enda man ville ha var en stor Monster (energidrickan alltså) så vi knallade till OK/Q8 och la ut 25 spänn på den fast man kan få den för 19 på Hemköp men är man desperat så är man. Vi satt och drack dom i den stekande solen på IKEAs parkering och sen tog vi bussen hem.

Imorgon ska jag hem till Rudolf med röda mulen och kolla på Borat och skratta häckarna av oss. Nepp nu får det vara nog med skämt för idag, nu går jag och gör en anusblekning istället. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0