Everybody sing this song

Idag tog jag och Stubbe bussen till Veddesta centrum för att köpa Pringles på ö&b. Sen tog vi bussn vidare till Barkarby och fyndade en handfläkt på Rusta för 5 spänn. Behövligt i det här stekheta vädret. Efter det gick vi vidare bort till Outlet och smygfotade Henrik Hjelt och Pontus Gårdinger. Efter en stunds stekande i solen så gick vi bort till IKEA också och strosade bland soffor, matbord och mattor. Vi satt även på en bänk i typ 1½ timme och kollade på extremt fula människor samtidigt som vi satt och svullade Pringles-chips som värsta fettsäckarna.
Nu måste jag laga mat! Det blir korv och makaroner, vi får väl se om huset står kvar när jag e klar...

 

Bild 1: Pontus Gårdinger
Bild 2: Henrik Hjelt


(och för dom som inte förstår så är detta bara rena rama spekulationer)

Kommentarer
Postat av: Jag är Chenriks lokalvårdare, jag vårdar chenriks lokaler

hahahaa man kanske borde sadla om och bli paparazzi fotograf?

2009-07-01 @ 18:05:27
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0