En timme kvar

Om en timme fyller jag år. Nu måste jag städa iordning lite i lägenheten för imorgon kommer familjen hem och just nu ligger det Pringles-rör lite här och var och köket ser ut som ett slagfält. Nämnde jag att kylskåpet stinker monkeyhead för det står 2 stycken öppnade mjölkpaket därinne som gick ut förra veckan. Jag har inte tagit mod till mig att kasta dom än. Fast det var mamma som lämnade dom i kylen så rent tekniskt sett borde det vara hon som ska slänga dom, eller rättare sagt hon borde inte ha lämnat dom eftersom att hon vet att jag inte dricker mjölk. Jaja, nu får jag ta itu med det här för när jag fyller år tänker jag fasen inte städa!

När jag är klar så ska jag även ta mod till mig att kolla på en film på mig och Jimmy och antagligen gråta en skvätt. Det hör till mina födelsedagar numera. Jag undrar om han kommer att tänka på mig imorgon...Den absolut bästa födelsedagspresenten någonsin skulle vara att få träffa honom, men det kan man ju inte räkna med.

Kommentarer
Postat av: Spirit -den där häst filmen hästen

Jag blir så avis på dig!!! liksom 20 minuter kvar sen e du fri medan jag har 20 fucking dagar kvar!!

:D

2009-07-03 @ 23:40:20
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0