En riktig vän

Härom natten skrev jag ju som sagt en låt till Stina så här kommer den. Varning! För att orden ska platsa i melodin så måste den sjungas exakt i rätt tempo så risken finns att det låter pannkaka om en otränad käft sjunger den.

Musik: En riktig vän - FF
Text: Fredrik Reinfeldt

När jag kom in på Sandvik var det nånting jag sakna,
Sen träffa jag dig och hela världen den vakna,
Allting har blivit bättre sen jag hittade en riktig vän...som du!

Vi möttes på en lektion med haschiga Maggan,
Långt innan Smaragden hade bytt namn till Bärnstenen,
Allting har blivit bättre sen jag hittade en riktig vän...som du!

Minns du när vi snodde älgen Åke, eller hette han möjligtvis
Älgen Helge? Vad snackar vi då 2001/2002 när Klubben va som fetast?
Exakt och året därpå blev vi riktiga Harry Potter-mesar,
Vad ironiskt att alla tjejer då tyckte att Harry Potter va så
häftig och nice, han va sådär skönt ouppnåelig för han
trolla fram majs,
Allting har blivit bättre sen jag hittade en riktig vän....som du!

När jag ligge rpå min dödsbädd ska jag minnas alla skratten,
Vi haft när vi warpat våra fejs fast vi egentligen borde pluggat
på matten!

Da ta ra ra ra ra ra ra ra ra ra
Da ta ra ra ra ra ra ra ra ra ra

Allting har blivit bättre sen jag hittade en BÄSTA vän....som du!

Kommentarer
Postat av: Finn-Mirva som var så vidrigt elak

hahahahahahhahahhaa herre jöses asså! jag skrattade så ja fick tårar :D

Det där var nog den roligaste text/låt jag hört på läääänge! eller någonsin faktikst! hahaha HATTEN AV säger jag bara!

Årets födelsedagspresent alltså!

;D

Det ska va DU Jessica som kommer på så bra!

<3



2009-07-24 @ 00:41:37
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0