Chicken terrrrryaki

Jag trodde inte att det var sant när min klocka ringde imorse. Jag var så trött att jag knappt kunde kliva upp ur sängen och när jag var påväg till jobbet kändes det som att jag skulle somna flera gånger om. Dagen var rätt seg och det var inte speciellt mycket folk idag heller. Det kom ett gäng scoutryssar på typ 10 personer och det förvånade faktiskt mig för att det är ju inte säsong på ryssarna nu. Dom brukar komma runt oktober men detta måste ha varit ett undantag. Fula var dom iallafall, jag hade velat ta en bild på dom men det gick ju såklart inte. Alla hade iallafall likadana scoutskjortor med en scarf runt halsen och några bar stråhatt och vanliga glasögon fast med lite solglasögonnyans på själva glaset. Gosh, det finns inget värre alltså.
Jaja, när jag slutade så åkt jag hem för att träffa familjen som jag inte har sett på ett tag. Mamma hade lagat lasagne så jag blev spyfärdig så fort jag kom innanför dörren. Nu har dom iallafall åkt tillbaka till landet så nu sitter jag här och ruttnar bort. Nej förresten det gör jag inte, det är dom som ruttnar bort som sitter ute i en stuga med skogskanaler och inget internet.


Kommentarer
Postat av: Stibrowzki

HAHAHHAHA dom där ryssarna hade man velat sätt asså:P

Jag ser de framför mig hur jädra gräsligt det måste sett ut! hahah:P

2009-07-19 @ 23:33:12
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Jesbrowski

hahaha ja men du det va ingen vacker syn alltså! jag skulle tagit ett kort men det va ju inte säsong på ryssarna nu så jag fick sätta på linsskyddet igen ;/

2009-07-20 @ 13:33:40
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0