Yesman

Vi tog kvart över 6-tåget in till stan och begav oss direkt till Rigoletto och hämtade ut biljetterna. Sen gick vi ner på Donken på Kungsgatan och käkade och efter det knallade vi bort till Ica Nära och köpte godis och läsk. Därmed blev jag och Filippa chokledsystrar, det ni! Vid 8-tiden gick vi tillbaka till Rigoletto och snubben som jobbade där var schysst och släppte in oss i salongen trots att filmen inte skulle börja förren 20.45 så vi hade hela salongen för oss själva och därför passade vi på att leva loppan. Vid halv 9 började det komma lite folk så vi gick och satte oss på våra platser och inväntade filmen som började vid 9. Hahah, shit vad rolig den var! Höll på att garva ihjäl mig när dom va Harry Potter! Filmen slutade straxt efter halv 11 och jag rekommenderar den starkt ;) Då promenderade vi bort till centralen där min pappa skulle hämta upp mig för jag åker inte gärna hela vägen ut till Värmdö själv.
Nu sitter jag här på landet och känner hur mossan börjar växa på min skalle. Och då har jag ändå bara varit här i 25 minuter.
Imorrn skjutsar pappa mig in till jobbet också. Min pappa är snäll.
Nepp, nu ska jag sova så att man orkar upp imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0