Yes-dag

Sitter på landet och skriver som den skogsmulle man är. Haha, nejdå men jag har faktiskt varit här sen i fredags. Det måste vara rekord för mig för i vanliga fall klarar jag inte av att vara här i mer än en helg. Pappa skjutsade iallafall mig till skolan imorse och dagen började med onödig engelskalektion och sen processrätt där vi kollade på en film som man har sett 2 gånger innan som heter "Varför slog du mig Peter?". Den har man sett både i tiden i Viksjöskolan och i DIdaktus, hur många gånger ska man tvingas se den där ruttna filmen med 90-talsfrisyrer!
Sen var det iallafall lunch och vi käkade på Subway och sen var det spanska där vi kollade på "Barnhemmet" som vi fortfarande inte har kommit halvvägs på eftersom att dom envisades med att vi skulle kolla på den från början igen. Jaja, bättre med film än vanlig spanskalektion iallafall.
Efter spanskan var det samhällskunskap och så var vi i datasalen. Eftersom att jag och Stina samarbetar i en uppgift som vi ska göra så blev det alltså ingenting gjort. Sista lektionen skulle ha varit filmkunskap men vi fick veta att den inte börjar förren vecka 6 så nu blir det sovmornar och sluta tidigare. Sånt gillar jag.
Efter skolan så gick jag och Pitte till stationen och hon tog tåget hem medans jag blev upphämtad av pappa så åkte vi till Värmdö. Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datan och kollat på tv'n.
Idag är det Andra Avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0