Wallander

Ligger i sängen och kollar på Wallander - Innan frosten. Har sett den typ 300 gånger men jag kollar ändå. Jag kan liksom inte tröttna på Wallander och Beck trots att jag har sett typ alla filmer. Jag skulle faktiskt vilja ha Beck-kistan. Nej nu ska jag fortsätta kolla och sen ska jag sova. Imorgon ska jag in till stan med Strippe, Filippgloss och Elin i Lönneberga. Då ska det käkas El Nacho som aldrig förr. Snacka om att jag fick en glädjechock idag när jag kom till jobbet och såg att vi har börjat sälja den igen.

Kommentarer
Postat av: Mikael Persbrandt

jag älskar verkligen beck å wallander, ja har hamnat i en sån period.

Vi måste ha filmkväll nån gång och kolla på Wallander- mastermind och Beck- den svaga länken eller vilken du nu sa.

;D:D

2009-01-04 @ 17:15:01
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0