Wallander

Sitter ensam på nerevåningen och kollar på Wallander. Jag känner mig som en rädd hare för att jag får för mig massa saker och ser massa konstiga syner, som t.ex att Samara (ni vet hon den äckliga tjejen från The Ring) ska stå utanför fönstret så därför har jag släckt alla lampor för att den inte ska vara någon insyn. Jag vet jag är störd men jag är verkligen lättskrämd. Nu är det iallafall reklam så jag skuttade upp på övervåningen och tänkte att jag kan lika gärna skriva ett blogginlägg. Man har ju inte precis lust att sitta där nere i onödan..

MEN ASSÅ KAMELRÖV! Inlägget publicerades inte. Låtsas som att det är igårkväll när ni läser det.

Kommentarer
Postat av: Ola Rapace

haha oj, jag skulle skitit på mig att sitta ensam på nedervåningen, på kvällen blir jag värre än en rädd hare asså! något i stil med psykiska störningar.

Jag brukar få för mig att självaste mördaren är hemma hos mig, som igår så tänkte jag att dom där makerade snubbarna skulle komma och knivhugga mig inatt :P

2009-01-18 @ 13:02:19
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0