Torsdag och livräddning

Idag började vi 09.45. Svenskalektion som jag inte gjorde ett skvatt på för jag hade redan skrivit en uppsats om en recension så jag satt med ett korsord som jag inte fattade ett skit av istället. Sen var det lunch och jag och Strippe käkade nachotallrik, den satt fint i kistan för jag hade inte käkat frukost.
13.10 började samhällslektionen och vi fortsatte med vårat rollspel och vi indier hade typ givit upp så vi var inte så seriösa.
Efter samhället så var det idrott och vi skulle simma och livrädda om man inte hade gjort det innan. Jag hade rest i att hämta en docka på botten men jag är nog ihålig för jag flyter upp till ytan och kommer inte ner hela vägen till botten för att hämta den förbannade dockan. Lyckligtvis så kom Pamela på ett sätt att komma ner på botten ändå och efter ett par försök så klarade jag det. Sen slutade vi och jag och Stina gick till t-banan men först så knallade vi in på Ica och köpte 4 kexchoklad var för 20 spänn. Vilket jäkla fynd asså!
Nu sitter jag här som en torrboll och ska snart gå in och duscha och sen vill jag bara lägga mig i min säng och kolla på film hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0