Söndag den 4 januari

Om exakt 6 månader fyller jag år. Jaja, skitsamma idag var jag iallafall i stan med Stina, Elin och Fille och vi käkade först på Donken och sen kollade vi runt i lite affärer. Jag köpte bla en tröja på Ginatricot och ett par jeans på Zara för 99 spänn. Kap eller vad? Elin klippte även lugg inne på SOUK lite spontant och det blev jättefint. Sen var vi inne i typ alla elektronikaffärer för Elin skulle köpa en ny mobil och tillslut hittade hon en likadan som Fille har fast för 999:- Där snackar vi också kap. Jag ska också köpa en sån men min pappa var en sån wesserschmitt så han sa att jag skulle vänta lite för han skulle fixa nåt innan så jag kan få den billigare. Som om det inte vore billigt nog med en mobiltelefon med 3.2 megapixelkamera för 999 spänn!
När jag kom hem så kollade jag iallafall på "Kopps". Haha, fett länge sen det var jag såg den sist. Sen käkade jag middag och nu sitter jag och kollar på "Lilla Jönsonligan. Asstel film men pappa ville se den så wtf. jag har ändå inget annat för mig.

Kommentarer
Postat av: ola salo

fusk ska du få den ännu billigar:O?

haha jönsonligaXD

2009-01-04 @ 22:43:37
URL: http://jernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0