Red Bull, Red Bull, Red Bull

Pappa skjutsade mig till jobbet idag eftersom att vi är på landet och det blir så omständigt att åka kommunalt. Vi åkte straxt efter 11 och så släppte han av mig vid Nybroplan så promenerade jag den lilla biten till jobbet. Idag var det helt lugnt. Knappt några människor alls. Jodå det var det men ovanligt lite. Ronald McDonald kom och showade idag också men jag slapp agera sidekick för det var Saras tur. Jag satt istället och kollade på showen i lugn och ro och gick omkring och fixade och donade som värsta hemmakärringen.
16.00 slutade jag och då gick jag bort till Kungsan där pappa hämtade upp mig och vi åkte tillbaka till landet. Vi har ätit en god middag bestående av tacos och jag har suttit framför öppna spisen och värmt mig trots att det är varmt i huset. Men jag gör det bara för mysighetens skull.

Kommentarer
Postat av: dogge

åhhh vad mysigt det låter:)

2009-01-18 @ 17:33:31
URL: http://jernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0