Min händelserika dag

Min dag har ungefär sett ut såhär; Jag gick upp vid halv 11-tiden, jag käkade frulle, jag la mig som en hösäck i soffan och kollade på tv, b.la reprisen av Let's Dance och i pauserna gick jag ut i köket och käkade resterna av tacosen från igår. Helt plötsligt var klockan 3 så då gick jag upp till mitt rum och öppnade matteboken men det ledde bara till att jag satt och stirrade ut i luften med öppen mun och såg allmänt dum ut i huvudet. Alltså lärde jag mig inte ett skvatt och istället så kollade jag på lite mer tv. Min framtid inom matematik ser mörk ut. Jag har alltså givit upp, det är verkligen ingen idé för mig. Jag ligger antagligen på en 11-årings nivå med mitt tänkande inom matte.
Förresten det fick mig att tänka på när man var just 11 år och läste matte när vi gjorde någonting helkonstigt som hette bakifrån med plus. Vad var det för nåt liksom? Det jag har ALDRIG haft användning för och har inte stött på det sen min tid i Sandvikskolan. Matte är överskattat.

Kommentarer
Postat av: Gargamel

Matte är VERKLIGEN överskattat!!! vem tror dom har använding för bakifrån med plus!?!?!?!?

Men är de nåt som är överskattat så är de väl matte b! Aldrig har jag gått en svårare kurs i hela mitt liv. Tänk att man suttit och försökt lära sig något som inte har någon logik alls! allt handlar om att gissa rätt typ! han som kom på matte B ligger riktigt högt upp på min killer-list!

2009-01-18 @ 20:44:55
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0