Made in Sweden

Satt och slökollade lite på det iq-befriade programmet Top Model. Shit, jag bara irriterar mig på alla fjolliga anorexibrudar som är helt tomma i pallet. Jag klarar helt enkelt inte av såna program längre.
Klockan 9 kollade jag på Made in Sweden istället och jag vet inte vad jag ska säga. Är det meningen att dom där 2 ska bli superstjärnor eller? Det där programmet kändes som en flopp men antagligen kommer jag sitta och kolla på det varje onsdag i brist på annat. Btw, den där Desmond Child verkar vara en riktig biatch.

Kommentarer
Postat av: Tudor

håller med dig! jag kommer av största sannorlikhet sitta glo på de varje vecka, typsikt typ tidigt 2000 tal att göra ett sånt där program, dom gör de bara för att skryta!

2009-01-15 @ 18:07:11
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: linkon

Programmet sög!

2009-01-16 @ 12:06:55
URL: http://jernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0