Hey how are you, hey how are you, hey how are you

Började 10.00 idag med mentorstid och sen ett rollspel i samhällskunskapen. Min grupp var fattiga för vi kom från Indien så vi fick ingen ingen bulle. Det är nog inte så roligt att vara indier, jag tycker synd om dom.
Vid 12 så fick vi gå och käka lunch och det blev Mackedonken och sen gick jag och Stina hem till pappa för jag skulle hämta badkläder för imorogn ska vi simma...SKITKUL...eller inte. Sen behövde vi egentligen inte gå tillbaka till skolan men vi gjorde det endå och satt i biblioteket en stund för Stina skulle hjälpa mig med den vedevärdiga matte B-kursen som vägrar släppa taget om mig. Sen åkte vi hem och jag hängde med Stina bort till Vattmyra för hon skulle hämta sina badkläder hos sin syrra.

Dom håller påatt bygga ett hus vid Sundbybergs station så jag var tvungen att ta en bild för att minnas sen när det e klart.


Sen såg vi världens fulaste bild på ugglan Adam Alsing. Okej, han är alltid ful men på denna bild ser han utvecklingsstörd ut! Förresten, kolla in Gry Fossils ögon som sitter 3 meter ifrån varandra.


Hej hå hej hå

Kommentarer
Postat av: Nicke och Mojje

hahahah asså vad hände med gry fossils ögon egentlign!? och adam kalsings ögon! va vedervärdiga asså!!

och vad goer egentligen den mystiske mannen i uppeslutte?



eller hur de va:P

2009-01-28 @ 19:14:26
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0