Hej, kalla mig Spiderman

Idag började vi 09.45 med svenska c. Onödig lektion, det enda jag gjorde var att skriva "svenska" som överskrift i mitt anteckningsblock. Sen hade vi lunch och vi käkade nachostallrik på Del Fornaio, yummie. Efter lunchen hade vi en lång lång rast tills samhällen började vi så vi satt i biblioteket för Stina och Fille skulle plugga för dom skulle ha prov efter samhällslektionen. Fast det blev mest att vi satt och skrattade. På självaste samhällslektionen gjorde jag inte heller ett skvatt. Satt bara och garvade åt massa konstiga saker som man bara fattar om man heter Jessica eller Stina. Sen skulle Fille och Stina skriva sitt prov men det blev framflyttat tills nästa torsdag och ingen av oss hade gympakläder med oss så det kändes inte så stor idé att åka iväg till idrotten. Istället åkte vi in till stan och uträttade ett par ärenden och sen åkte vi till Burger King i Jakan för att tigga lite gratis glass av Elin som jobbar där. Sen satt vi och stirrade ut henne och gjorde massa roliga grejer så att hon inte kunde koncentrera sig i kassan. Vid kvart över 5 tröttnade vi och så gick jag hem och käkade middag. Ikväll har jag städat mitt rum. Det såg riktigt svinigt ut vill jag lova men nu är det jättefint så nu har jag välstädat både hemma hos mamma och pappa. Än så länge iallafall..

Imorrn fyller Elin år så då ska vi nog gå på bio och käka. Efteråt ska jag till landet. Kul, eller inte...Och eftersom att Internet där är så jädra segt så får jag se om jag skriver nåt. Kan bli svårt att hinna med eftersom att jag ska jobba på lördag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0