Hej 2009!

Igår hade jag en jätterolig kväll! Orkar inte skriva allt som hände för jag är förskräckligt trött. Vi käkade iallafall snittar till förrätt och till varmrätt blev det kebabrulle, haha. Här snackar vi lyx. Till efterätt blev det cheesecake och däremellan massa annat onyttigt. Vid 12-slaget så gick vi allihopa ner till vändplanen och sköt raketer. Eller det var mest dom andra som sköt, jag, Stina och Elin stod som stelfrusna pinnar och hade stooor respekt för fyverkerierna ;P Sen gick vi vidare bort mot fotbollsplanen och fortsatte att skjuta. Raketer flög åt alla håll så det var asläskigt, fett lätt att bli träffad liksom. Efter ett tag så gick vi hemåt för det var svinkallt! Jag hade ingen känsel kvar i händerna för dumskalle som jag är hade jag glömt vantar. Sen fortsatte kvällen och vi kom väl i säng vid 5 halv 6 nångång skulle jag tro.
Idag vaknade vi vid 2-tiden och jag gick typ direkt från sängen till bussen i samma kläder som igår och helt rutten i håret. Fräsch man kände sig när man klev på bussen. Jaja, jag bjuder på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0