Hatte is back!

Nu har jag haft min bloggpaus. Den blev inte så lång men ändå ;)
Idag är det måndag, en trist dag enligt många men jag har varit jätteglad ändå. Dagen började med civilrätt och sen naturkunskap. Efter det var det lunch och vi käkade på Del Fornaio och sen gick vi tillbaka till skolan och skrattade på våran håltimme i ungefär 1½ timme. Sista lektionen var engelska och så skulle man skriva en dikt. Man är ju inte värsta poeten men jag lyckades iallafall knåpa ihop en liten dikt på 8 rader. Den blev bajsdålig.

Nu ska jag göra nåt annat. Korvstroganoff på er!

Kommentarer
Postat av: Hugo

your are back in business! :D

2009-01-26 @ 18:34:06
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0