Ge mig sommar!

Jag hatar det här vädret! Man kan inte gå ut utan att frysa häcken av sig, ge mig en riktig tropisk sommar asså! Idag åkte jag iallafall in till stan igen med samma människor som igår. Elin skulle köpa sin plattång men innan så käkade vi på älskade Donken. Sen gick vi till Elgiganten på Kungsgatan och Elin letade efter en plattång men det var ingen som passade henne där så vi gick vidare till OnOff. Där fanns det ingen heller så vi gick vidare till Åhléns och där hittade hon faktiskt en som hon köpte. En likadan som Fillefjong har. Sen var vi runt i lite andra affärer, b.la på Ginatricot där Stina köpte en tunika och ett par leggings. Förresten, när vi gick på Kungsgatan så mötte vi Blondinbellas kille Nils. Filippa och han fick ett moment och stirrade på varann och jag och Stina skrattade ihjäl oss istället, jädrar vad ful han är asså.
Jaja, vid halv 5-tiden blev Fille trotsig och ville åka hem så hon stack. Elin skulle möta en kompis för dom skulle prata om lite allvarliga saker som jag inte tänker skriva här och eftersom att jag och Stina är kända för att vara lite oseriösa och flamsiga av oss så fick vi inte följa med dom och fika så vi hittade på lite andra grejer istället medans vi väntade på Elin.
Dom var klara vid halv 6 ungefär och då tog vi tåget hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0