Fjodor

Idag började vi ju som sagt 08.35 med engelskalektion. Jag gjorde faktiskt det jag skulle idag kors i taket. Sen var det processrätt och läraren berättade bara om massa rättegångar hon har varit på och lite såt onödigt.
Efter det var det lunch och det blev Subway, sen var det spanska och våran nya vikarie som vi ska ha tills mitten av mars hade tydligen också slutat så vi har fått en ny. Han hette Olof och var en riktig brat. Världens prydligaste frysir i en slags backslick och kostym och snackade med Östermalms-í så jag och Stííína höll på att skratta ihjäl oss när han uttalde allting. Oväntad spanskalärare iallafall..
Sista lektionen var samhällskunskap men jag och Stina kunde inte logga in på någon dator så vi fick gå hem istället.

Nu ska jag gå upp på vinden och räkna ärtor med boxningshandskar. Om jag hade en vind alltså...

Kommentarer
Postat av: Bajskorv

haha vart kommer de där med ärtor ifrån?? känner igen de så skaaapt asså!?

2009-01-28 @ 17:14:45
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0