You you you you you you I got you

Idag klev jag upp ut min sköna säng vid 10-tiden och så gjorde jag mig iordning och hängde med mamma och Johanna till Outlet för att mamma skulle köpa nåt från Hemtex och sen skulle hon köpa nåt från Rusta. Sen åkte vi hem och har inte gjort någonting alls faktiskt. Vi har iallafall bestämt att vi ska köpa 2 marsvin för Johanna har önskat sig det aslänge. Jag tyckte att vi skulle köpa 5 st virvelmarsvin med 90-tals-mittbenor så kunde vi ha döpt dom till Backstreet Boys eller nåt men det var ingen annan som tyckte att det var någon bra idé. Men efter ett tag knäckte jag dom ultimata namnen och kort i taket så gick mamma och Johanna med på det. Så dom här stackars marsvinen som ska bo hos oss ska alltså heta Kicken och Noppe.

5 stycken såna här boyband-marsvin skulle inte sitta fel

Kommentarer
Postat av: Josef Fares

ååh ska ni skaffa djur! haha fett kul med marsvin med backstreat boys mittbenor ;)

Haha klockrena namn, kicken och noppe

2009-02-27 @ 14:42:33
Postat av: Josef Fares

oj glömde skriva bloggen

2009-02-27 @ 14:44:22
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: anders lundin

haha synd att det inte blev något backstreatboys;P

2009-02-27 @ 23:22:45
URL: http://jernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0