Vad är 300 delat på 3?

Idag är det äntligen fredag! Dagen började med en rolig lektion i filmkunskap (kors i taket, jag tycker att en lektion är rolig), och sen väääärldens segaste lektion i civilrätt. Jag var så jädra uttråkad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen men tillslut hade det gått en timme (som kändes som 3 timmar) och vi gick och käkade lunch på Subway. Sen skulle vi ha spanska men vi orkade verkligen inte med Oooolof + att vi inte hade gjort läxan så vi satt ibiblioteket och värmde oss istället för det var så svinigt väder ute så det hade läckt in i mina skor. Det är värkligen höjdpunkten med vinter och slask! Blöta fötter, finns det nåt bättre?.....eller inte.
Sen var det iallafall naturkunskap och sen slutade vi. Pitte och Fitte hängde med mig hem för vi skulle göra en grej som ni får se nån gång nästa vecka.
Sen åkte dom hem och jag käkade middag och var ett svart får som vanligt. Det var såklart bara jag som tyckte att lasagnen smakade monkeyhead. Vad har jag gjort som förtjänar att jag blev tvingad att äta lasagne igår hemma hos pappa och idag när jag kommer hem till mamma så har hon också gjort det! 2 gånger inom loppet av 24 timmar typ! Kill me!
Nu kom precis mamma och sa att hon har gjort sodastreamad läsk till mig och Johanna så jag går ut i vardagsrummet för att ta ett glas men upptäcker att det bara smakar saft. Min efterblivna mamma har alltså glömt att hälla i kolsyra. Liksom hur tänker man om man ska göra sodastream läsk utan kolsyra. Ibland tänker hon inte alls. Jag tror att jag ar ärvt hennes hjärna faktiskt.

Kommentarer
Postat av: här kommer Lassie

hahahahahha soda streamas läsk utan kolsyra, äkta otekniska föräldrar som lever kvar i deras tid haha;)

2009-02-10 @ 13:56:05
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0