Temadag

Idag var det temadag så vi började 09.00 liksom varför ska man börja en timme tidigare än än vanligt!? Jaja, först så skulle min grupp och den gruppen som Stina var i vara i musiksalen och lyssna på några snubbar från Fryshuset som snackade om rasism och Norsborg i 1½ timme typ. Hur drygt som helst och jag kunde inte sitta stilla.
Sen skulle jag ha lunch men eftersom att det bara var min grupp som skulle äta då och resten av skolan skulle käka kvart över 12 så skippade Stina och Fille deras lektioner så gick vi till Donken och delade på mina rikskuponger. Haha, fattig lunch men vi blev mätta iallafall. Sen gick vi tillbaka till skolan och Stina och Fillefjonkan fick sina rikskuponger av Danny. Sen skulle min grupp lyssna på några bögar som snackade men jag skippade det och drack Powerking med Stina och Fille istället (Eller inte Fille, hon kollade på).
På schemat stog det att vi skulle kolla på en film klockan 2 men sen ser vi att dom har ändrat att filmen skulle börja 13.15 istället så vi hade missat typ hela filmen. Dom skulle iallafall visa filmen en gång till klockan 2 för alla dumhuvuden som inte fattat att dom hade ändrat tiden så vi gick in och satte oss och käkade cocosbollar och festis och kollade på en så jädra tråkig film att jag trodde jag skulle dö. Sen slutade den och vi diskuterade lite och sen slutade vi.
Då gick jag, Strippe och Faun-Fille till Donken för andra gången idag och fikade för deras rikskuponger. Vi satt där i flera timmar och skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord och sjöng med Salem al Fakir samt kollade på fula människor som gick förbi utanför.
Vid 5-tiden gick jag hem och har inte gjort ett skit sen dess. jag har ont i halsen också. Det är Stina den bastarden som har smittat mig.
Nepp, nu ska jag rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuulla in i mitt rum och lägga mig i sängen och kolla på tv och hoppas på att jag har mindre ont i halsen imorgon. Jag vill inte vara sjuk nu när det snart är lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0