Spottlov

Usch vad trött jag är! Igår natt sov jag knappt en blund och inte i natt heller. Har haft så grymt ont i halsen att så fort jag har lagt huvudet på kudden så har det kännts som att jag ska spy. Igår natt promenerade jag runt i lägenheten typ hela natten men i natt låg jag faktiskt kvar i sängen trots illamåendet. Jag blir så arg på mig jälv att jag inte bara kan somna som en normal människa! Jag var nära på att dunka mitt huvud in i väggen 12 gånger i natt bara för att somna! Baaaah! Hoppas jag får lite mer sömn i natt iallafall men det är väl inte så stor riskt eftersom att jag fortfarande har ont i halsen.

Idag började vi iallafall 08.35 med filmkunskap och då kollade vi bara på massa klipp från gamla filmer som t.ex Psycho.
Sen var det bajsig civilrätt och den enda som hände var att man skulle gå ut och prata en och en med läraren och se va man fick fär betyg på provet. Jag fick G+ kors i taket! Hade knappt öppnat boken så jag var inställd på ett IG. Efter det gick vi och käkade lunch och när vi kom tillbaka till skolan bestämde vi oss för att inte gå på spanskan utan istället plugga inför naturprovet som kändes viktigare. Fille var trotsig så hon gick och hade spanska med Olof medans jag och Pitte satt och pluggade. Naturprovet gick helt okej, det blir nog G iallafall ;) Vi slutade vid halv 2 och då åkte vi till Jakan och mötte Elin aka Balle för att svulla semlor. Vi köpte semlor och gick till Burger King och käkade dom och sen gick jag hem.
Nu ska jag käka, tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0